joi, 8 august 2013

Plaja Myrtiotissa

Myrtiotissa, care este descrisă de către scriitorul englez Lawrence Durrell in cartea sa "Celula lui Prospero", poate cea mai frumoasa plaja din lume, deoarece are un farmec magnetic. Parcare mica gasiti sus pe deal. O plaja cu o lumina speciala spre apus, situata la baza unui munte, plaja este mica de nisip si multe stanci in apa. De mai multi ani a devenit plaja de nudisti. Am fost sa o vad evident fara copii. 
Poze facute cu telefonul, cardul de la aparat era full si nu vroiam sa ratez momentul.













Deci atat pentru noaptea asta. Dupa doua - trei zile de vacanta in care am postat am fost atat de prins ca nu am mai avut timp de nimic altceva, uneori uitam sa fac si poze, ideea este ca programul se incheia foarte tarziu asa ca am mazgalit cate ceva ca sa nu uit si am zis ca atunci cand ajung acasa sa relatez mai in amanunt cele vazute. Posibil maine seara restul postarilor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu